ঘড়ীবোৰ সদায়ে 10.10 বজাত প্ৰদৰ্শন কৰা হয়, ঘটনাটোৰ
আঁৰৰ কাৰণ কি?
ঘড়ীবোৰে সদায় 10.10 কিয় দেখুৱায় প্ৰদৰ্শনৰ বাবে
আপুনি সেইজন ব্যক্তি নেকি যিয়ে সৰ্বশ্ৰেষ্ঠ পৌৰাণিক কাহিনীৰ আঁৰত থকা আটাইতকৈ আকৰ্ষণীয় বাস্তৱতাক বিচাৰিবলৈ ভাল পায়? ঠিক আছে আপোনাৰ উত্তৰটো যদি "হয়" হয়, তেন্তে মই ভাবো ওপৰোক্ত শিৰোনামটো সেইবোৰৰ ভিতৰত এটা যাক আপুনি আপোনাৰ জীৱনকালত এবাৰ ডিকোড কৰিব বিচাৰিব পাৰে। এই ঘটনাটোৰ ওপৰত "মুখৰ শব্দ"ৰ দৰে সময়ৰ লগে লগে প্ৰচুৰ তত্ত্ব চলি থাকে, আৰু মানুহৰ কল্পনাই ইয়াত এক গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰিছে। আৱিষ্কাৰৰ পৰা আৰম্ভ কৰি মৃত্যু, যুদ্ধ আৰু বিজয়লৈকে "10.10"ৰ আঁৰত বহুতো পৌৰাণিক কাহিনী আছে অৱশ্যে বিষয়টোৰ সত্যতা আন কিবা যি আমাৰ মাজত খুব কম জনপ্ৰিয়।
সেয়েহে, প্ৰবন্ধটোৰ শেষৰ ফালে আগবাঢ়ি যোৱাৰ আগতে, আমি এই আশ্চৰ্যৰ আঁৰত থকা বিভিন্ন চলমান কল্পনা আৰু ঘড়ীৰ ইতিহাস আৰু উৎপত্তিৰ বিষয়ে কিছু তথ্য ভাগ বতৰা কৰিব বিচাৰিম।
ঘড়ীৰ উৎপত্তিৰ ওপৰত এটা সৰু ইতিহাস:
ঘড়ীৰ উত্থান এটা পুৰণি কাহিনী আৰু ইয়াক ভালদৰে প্ৰকাশ কৰিবলৈ আমি যথেষ্ট দীঘলীয়া সময় পিছলৈ যাব লাগিব অৰ্থাৎ ত্ৰয়োদশ শতিকাৰ পৰা পঞ্চদশ শতিকালৈ যেতিয়া ঘড়ীৰ প্ৰয়োজনীয়তা সাগৰৰ অন্বেষণকাৰীৰ বাবে অগ্ৰাধিকাৰলৈ পৰিৱৰ্তিত হৈছিল। সাগৰৰ অন্বেষণকাৰীৰ বাবে, তৰাৰ ওপৰত আধাৰিত অক্ষাংশ নিৰ্ধাৰণ কৰা সহজ আছিল আনহাতে দ্ৰাঘিমাংশ জানিবলৈ, স্থানীয় সময়ৰ প্ৰয়োজনীয়তা অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ আছিল। সময়ৰ এটা সৰু পাৰ্থক্যই ক্ৰান্তীয় অঞ্চলত দূৰত্বৰ এক ডাঙৰ বিচ্যুতি সৃষ্টি কৰিব পাৰে। পৰৱৰ্তী সময়ত, ঘড়ীৰ আৰম্ভণি সাগৰত এক সঠিক নেভিগেচন সঁজুলিৰ প্ৰয়োজনীয়তাৰ পৰা উদ্ভৱ হৈছিল ।
সেই সময়ৰ পৰা, "কোৱাড্ৰান্ট" ঘড়ীৰ উদ্ভাৱন হৈছিল (কোৱাড্ৰান্ট ঘড়ী-এটা ডিস্ক যাৰ জৰিয়তে প্ৰট্ৰেক্টৰৰ সহায়ত সময় নিৰ্ধাৰণ কৰিব পাৰি) তাৰ পিছত সপ্তদশ শতিকাৰ ডাচ্চমেন ক্ৰিষ্টিয়ান হাইগেনছ আৰু ইংৰাজ ৰবাৰ্ট হুকে পেণ্ডুলাম ঘড়ীৰ ধাৰণাটো কঢ়িয়াই আনিছিল আৰু ঊনবিংশ শতিকাৰ আগলৈকে, বৰ্তমানৰ ঘড়ীবোৰ প্ৰাপ্ত কৰিবলৈ এনে ধৰণৰ অসংখ্য উন্নতি ঘটিছিল।
চমুকৈ, ঘড়ীবোৰ প্ৰকৃততে এজন মানুহৰ সৃষ্টি নহয় কিন্তু আমাৰ আজিৰ আধুনিক ঘড়ীবোৰ প্ৰাপ্ত কৰাৰ বাবে ই শতিকা জুৰি আৱিষ্কাৰ আৰু বিকাশৰ এক শৃংখলা। অৱশ্যে, ( নুৰেমবাৰ্গ/জাৰ্মানী ) ৰ পিটাৰ হেনলিনক প্ৰায়ে সৰু শোভাময় পোৰ্টেবল ঘড়ীৰ প্ৰথম আৱিষ্কাৰক হিচাপে গণ্য কৰা হয়।
10.10 ঘড়ীৰ আঁৰত বিভিন্ন কথোপকথনমূলক পৌৰাণিক কাহিনী:
10.10 আঁৰৰ কাহিনী আৰু কথোপকথনমূলক তথ্য :
A. ঘড়ীৰ আৱিষ্কাৰক কাহিনী:
সকলো কথোপকথনমূলক পৌৰাণিক কাহিনীৰ ভিতৰত, "আৱিষ্কাৰক" তত্ত্ব টো অতি সচৰাচৰ হয় যাক মানুহে সাধাৰণতে কয় আৰু বিশ্বাস কৰে যে যিজন ব্যক্তিয়ে প্ৰথমবাৰৰ বাবে ঘড়ীটো আৱিষ্কাৰ কৰিছিল তেওঁ এই সময়ত অৰ্থাৎ (10.10 বজাত) মৃত্যুবৰণ কৰিছিল। লগতে বহুতে কয় যে আৱিষ্কাৰকজন প্ৰকৃততে এই সময়ত জন্ম হৈছিল সেয়েহে ঘড়ীৰ আৱিষ্কাৰকৰ নামত শ্ৰদ্ধাঞ্জলি জনোৱাৰ বাবে, সকলো ধৰণৰ প্ৰচাৰত সময় সদায় 10.10 হিচাপে প্ৰদৰ্শিত হয়।
কিন্তু ঘটনাটো হ'ল, এই তত্ত্বটো সঁচা নহয় আৰু ওপৰত কোৱাৰ দৰে ঘড়ীৰ আৱিষ্কাৰ এটা অতি বিতৰ্কিত বিষয় আৰু ঘড়ীৰ আৱিষ্কাৰৰ বাবে এজন ব্যক্তিক একমাত্ৰ কৃতিত্ব দিব নোৱাৰি। সেয়েহে "আৱিষ্কাৰক তত্ত্ব" ঘড়ীৰ ১০.১০ ৰ পৌৰাণিক কাহিনীৰ আঁৰৰ প্ৰকৃত কাৰণ নহয়।
B. ৰাষ্ট্ৰপতি ডেড টাইম থিয়ৰী:
মহাশক্তিৰ দেশ আমেৰিকা সম্ভৱতঃ পৃথিৱীৰ ঘড়ীৰ বাবে আটাইতকৈ ডাঙৰ বজাৰ। যদিও চুইজাৰলেণ্ডক ঘড়ী নিৰ্মাণৰ বাবে অবিসংবাদিত দেশ বুলি জনা যায় অৱশ্যে ঘড়ীৰ বজাৰৰ ক্ষেত্ৰত আমেৰিকা এক উৎকৃষ্ট পৰ্যায়ত দৃঢ়হৈ আছে। কোৱা হয় যে আমেৰিকাই (10.10) এই ধাৰণাটো নিজৰ বাবে কৰিছিল আৰু য'ত আমেৰিকাৰ এটা ডাঙৰ অংশই দাবী কৰিছিল যে 10.10 সেই সময় আছিল যেতিয়া তেওঁলোকৰ দুজন মহান ৰাষ্ট্ৰপতিৰ মৃত্যু হৈছিল।
বহুতে স্বীকাৰ কৰে যে ১০.১০ সেই সময় আছিল যেতিয়া আমেৰিকাৰ ৰাষ্ট্ৰপতি আব্ৰাহাম লিনকনৰ মৃত্যু হৈছিল আৰু কিছুমানে দাবী কৰিছিল যে, এই সময়ত ৰাষ্ট্ৰপতি জন এফ কেনেডিৰ মৃত্যু হৈছিল। সেয়েহে এই দুজন প্ৰতিষ্ঠিত ৰাষ্ট্ৰপতিৰ বাবে সাধাৰণ ৰাইজৰ মাজত এক বিশেষ গুৰুত্ব দিয়াৰ বাবে, ঘড়ীবোৰ নিৰন্তৰ 10.10 হিচাপে প্ৰদৰ্শিত হয়।
কিন্তু প্ৰতিবেদন অনুসৰি ৰাষ্ট্ৰপতি লিনকনক নিশা ১০.১৫ বজাত গুলীয়াই হত্যা কৰা হৈছিল আৰু পুৱা ৭.২২ বজাত মৃত্যু হৈছিল আনহাতে ৰাষ্ট্ৰপতি কেনেডিক নিশা ১২.৩০ বজাত গুলীয়াই হত্যা কৰা হৈছিল আৰু দুপৰীয়া ১.০০ বজাত মৃত ঘোষণা কৰা হৈছিল, সেয়েহে এই তত্ত্বটো ১০.১০ ঘড়ীৰ বাবেও গ্ৰহণযোগ্য নহয়।
C. জাপানৰ পাৰমাণৱিক বোমাৰ কাহিনী:
এয়া আছিল ১৯৪৫ চনৰ ঘটনা, জাপানৰ বাবে এক পাহৰিব নোৱাৰা ঘটনা। আমেৰিকাৰ দ্বাৰা জাপানলৈ কৰা বিধ্বংসী আক্ৰমণে এক মিনিটৰ ভিতৰতে ঠাইখন নৰকত ৰূপান্তৰিত কৰিছিল আৰু নিৰ্দোষতাৰ বৃহৎ ক্ষতিৰ সৈতে আজীৱন চিকিৎসাজনিত সমস্যাৰ সৃষ্টি কৰিছিল। বহুতে দাবী কৰিছিল যে ১০.১০ সেই সময় আছিল যেতিয়া আমেৰিকাই দ্বিতীয় বিশ্বযুদ্ধৰ সমাপ্তিৰ বাবে হিৰোছিমা আৰু নাগাচাকিত পাৰমাণৱিক বোমা পেলাইছিল।
অৱশ্যে, সঁচা কথাটো হ'ল যে আমেৰিকাই ১৯৪৫ চনৰ ৬ আগষ্টত পুৱা 08.15 বজাত "লিটল বয়" নামৰ প্ৰথম পাৰমাণৱিক বোমা টো পেলাইছিল আৰু 1945 চনৰ 9 আগষ্টত হিৰোছিমা আৰু নাগাচাকিত ক্ৰমান্বয়ে 11.02 বজাত (ফেট মেন) নামেৰে জনাজাত দ্বিতীয় পাৰমাণৱিক বোমাটো পেলাইছিল। এনেদৰে এই "পাৰমাণৱিক বোমা" অনুমানটো ঘড়ীৰ ১০.১০ কল্পনাৰ বাবে অতিৰিক্তভাৱে সন্তোষজনক নহয়।
কিন্তু বহুতে বিশ্বাস কৰে যে, দ্বিতীয় বিশ্বযুদ্ধৰ সমাপ্তিৰ পিছত, বিজয় আৰু আশাৰ মনোভাৱক প্ৰতিনিধিত্ব আৰু উদাহৰণ দিবলৈ, "ভি" প্ৰতীকটো ব্যৱহাৰ কৰা হৈছিল আৰু 10.10 সেই সময় আছিল যিটো "ভি" অৰ্থাৎ বিজয় আৰু আশাৰ দৰে দেখা যায়, ফলস্বৰূপে দ্বিতীয় বিশ্বযুদ্ধৰ সমাপ্তিৰ পিছত উৎপন্ন হোৱা ঘড়ীবোৰ "10.10" সময় হিচাপে প্ৰতিফলিত হৈছিল আৰু সেই বিজয়ক প্ৰতিনিধিত্ব কৰিবলৈ নিৰ্ধাৰণ কৰা হৈছিল।
অৱশ্যে, বৰ্তমানে এই অনুমানক অসন্মান কৰাৰ কোনো শক্তিশালী প্ৰমাণ নাই, সেয়েহে ইয়াত কিছু সত্যতা থাকিব পাৰে। কিন্তু এজনে ইয়াৰ বিষয়ে সম্পূৰ্ণনিশ্চিত হ'ব নোৱাৰে।
১০.১০ তত্ত্বৰ সমাপ্তি তথ্য:
সঁচাকৈয়ে, যদি এই কল্পনাৰ আঁৰৰ সকলো বোৰ কাহিনী মিছা হয়, তেন্তে বাস্তৱতা কি? ঠিক আছে, মই আপোনাক কওঁ যে, ব্যৱসায় হৈছে এক ব্যতিক্ৰমী জটিল খেল য'ত সামগ্ৰীৰ বিজ্ঞাপনে বিক্ৰী আৰু গ্ৰাহক ক্ৰয়ত এক মৌলিক অংশ গ্ৰহণ কৰে যি ব্যৱসায় বা সংগঠনৰ উন্নতি আৰু বিকাশত উদগনি দিয়ে। সেয়েহে, ঘড়ীৰ প্ৰচাৰৰ বাবে একে ধৰণৰ বাস্তৱতা পোৱা যায় য'ত কোম্পানীবোৰে 10 মিনিট অতিক্ৰম কৰাৰ 10 মিনিটৰ সময়ৰ সৈতে ঘড়ীবোৰ অধিক সঘনাই প্ৰদৰ্শন কৰে।
ব্ৰেণ্ডৰ কাৰ্যকৰী উপস্থাপন আৰু চকুত লগা "কোম্পানীৰ লোগো" আৰু আকৰ্ষণীয় ভিজুৱেল মাৰ্চেণ্ডাইজিং হৈছে প্ৰতিটো ব্যৱসায়ৰ বাবে তেওঁলোকৰ সামগ্ৰীবোৰ বজাৰত প্ৰচাৰ আৰু বিক্ৰী কৰাৰ বাবে কেইটামান অতি গুৰুত্বপূৰ্ণ বিষয়। এইটো লক্ষ্য কৰা হৈছে আৰু আৱিষ্কাৰ কৰা হৈছে যে, যেতিয়া ঘড়ীৰ হাত 10.10 ত ছেট কৰা হয়, ই কোম্পানীৰ ব্ৰেণ্ড নাম আৰু লোগো সঠিকভাৱে সম্বোধন কৰে আৰু গ্ৰাহকসকলক ঘড়ীটো সঠিকভাৱে কল্পনা কৰাত সহায় কৰে।
সম্ভৱতঃ, আপুনি দেখিছে যে ব্ৰেণ্ডবোৰে সঘনাই তেওঁলোকৰ লোগো বা ব্ৰেণ্ডৰ নাম মাত্ৰ 12 বজাৰ তলত প্ৰদৰ্শন কৰে আৰু যি (10.10) ঘড়ীৰ গৌৰৱ প্ৰদৰ্শন কৰাৰ বাবে আটাইতকৈ নিপুণ স্থিতি প্ৰস্তুত কৰে। তাৰিখ উইণ্ডো, ক্ৰ'নোগ্ৰাফ কাউণ্টাৰ, আৰু অন্যান্য মাৰ্কাৰৰ দৰে বিভিন্ন উপাদান, সাধাৰণতে, তিনি, ছয় আৰু ন বজাৰ স্থিতিত প্ৰদৰ্শিত হয়, আৰু 10.10 বজাত হাতবোৰে নিশ্চিত কৰে যে এই গেজেটবোৰৰ দৰ্শন এই স্থিতিত বাধাহীন হৈ থাকে।
সেয়েহে, চূড়ান্ত সিদ্ধান্তটো হ'ল যে ঘড়ী কোম্পানীবোৰৰ তেওঁলোকৰ পছন্দ অনুসৰি ঘড়ীৰ হাতৰ স্থিতি ঠিক কৰাৰ নিজা অধিকাৰ আছে অৱশ্যে ফটোগ্ৰাফাৰসকলে আৰু লগতে কোম্পানীৰ দ্বাৰা লক্ষ্য কৰা হৈছে যে, "10.10"ৰ সময়ত আপোনাক আটাইতকৈ আদৰ্শ আৰু উৎকৃষ্ট প্ৰকাৰে ঘড়ীৰ ডায়েল প্ৰদৰ্শন কৰা হয় যিটো প্ৰয়োজনীয়। সেয়েহে প্ৰকৃত বাস্তৱতা অতি সৰল অৰ্থাৎ ই হৈছে আকৰ্ষণ, অনুভৱ আৰু স্পষ্টতাৰ বিষয়ে।
দেখা গৈছে যে, 10.10 স্বত্বেও, আৰু এটা সময় আছে য'ত কোম্পানীৰ লোগো আৰু ব্ৰেণ্ডৰ নাম স্পষ্টভাৱে লক্ষণীয় অৰ্থাৎ 8.20 বজাত। তথাপিও, যেতিয়া প্ৰদৰ্শন আৰু প্ৰচাৰৰ বাবে এই স্থিতিত সময় নিৰ্ধাৰণ কৰা হয়, ঘড়ীৰ হাতবোৰ তললৈ সজোৱা হয় যি দুখ আৰু অসন্তুষ্টি প্ৰতিফলিত কৰে। সেয়েহে কোম্পানীবোৰে ঘড়ীৰ হাত 10.10 বজাত অৰ্থাৎ ওপৰৰ দিশত ৰাখিবলৈ সিদ্ধান্ত লৈছিল যি বিজয় আৰু সুখক প্ৰতিনিধিত্ব কৰে আৰু এনে লাগে যেন ই হাঁহি আছে বা ("ভি"ৰ দৰে থিয় হৈ আছে অৰ্থাৎ বিজয়ৰ দৰে) ।
0 Comments